Het moment van de waarheid.

Op 18 maart was het toch een beetje bang afwachten, we mochten ons project voorstellen die we op het einde van het jaar zouden maken. Bij mij is dit de Pi-aser een piano aan de hand van lasers. Als je een vinger over de laser houdt zal er een noot afgespeeld worden. Het was stressen omdat ik aan een aantal eisen moest voldoen. Eén van die eisen was dat je drie sensors moest hebben waarvan 1 niet gezien is in de les. Dit feedforward moment gebeurde via Teams aangezien we door Covid-19 niet naar school mochten gaan. Hopelijk wordt dit project goedgekeurd want dit zal het makkelijker maken voor het verdere verloop van mijn project.

 

Feedback is belangrijk!

Tijdens het feedforward moment is er mij verteld dat mijn project goedgekeurd is. Wat een opluchting, ik was enorm bang dat dit niet goedgekeurd zou zijn en ik veel aanpassingen moest maken. Tijdens het feedforward moment mochten we vragen stellen over ons project en kregen we feedback die enorm interessant en belangrijk is.

 

Kan ik positief terugdenken aan het feedforward moment?

Hoe ik aan dit terugdenk is vooral vol opluchting, de vragen die ik aan de docenten vroeg werden zeer goed beantwoord waardoor ik aanpassingen kon maken waardoor ik dit niet tijdens mijn project met die problemen zal zitten.

 

Beter voorbereiden?

Ik kon mijzelf wel beter voorbereid hebben door opvoorhand al vragen gesteld hebben waardoor ik op het feedforward moment nog dieper in de details kon gaan voor mijn vragen. Mijn blokschema was niet optimaal genoeg en deze heb ik nadien verbeterd. Ik kon de fouten in mijn blokschema er zelf uitgehaald hebben voor ik aan dit feedforward moment begon.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *